pondelok 9. septembra 2013

5 days with Faith- day first


Music
Ako každý iný človek, mám aj ja rada nejaký hudobný štýl. Ťažko povedať, aký je vlastne môj obľúbený štýl :D Dá sa povedať počúvam z každého niečo. Zo slovenských umelcov uprednostňujem skôr raperov ako sú: Majk Spirit, Kali, Parazitt, Krpec či Suvereno. No a zo zahraničia zasa: Simple plan, Austin Mahone, Flo Rida, Sasha Lopez, Will.i.am a pod....
Keďže je tých umelcov veľa, dám vám tu radšej pár mojich oblˇubených songov:


1. Daj ruky k nebesiam




2. Burn 




3. Counting stars




4. Užívam si to





5. Give me love



---> Aká hudba sa páči vám ? :) <---


2 komentáre:

  1. Simple plan,kali,krpec,parazitt,majk,suve,austin?:O si môj človek!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ty zasa môj! :D
      som rada že máme niečo spoločné :)

      Odstrániť