utorok 10. septembra 2013

5 days with Faith- day second

Hobby

Máme tu druhý deň a dnes niečo napíšem o svojich záľubách. 
Na prvom mieste u mňa je kreslenie. Začala som s tým už od 7 rokov no a pokračujem v tom doteraz. Je to niečo čo svojim spôsobom naplňa. Je to super pocit keď môžete vyjadriť svoje pocity na papier. Najradšej asi kreslím nejaké postavičky z rozprávky alebo niečo podobné ale tiež rada kreslím portréty. Samozrejme nie vždy mi všetko vyjde tak, ako som si to predstavovala. No hovorí sa že človek sa učí na vlastných chybách...
Ďalšou mojou záľubou je fotografovanie. Síce som s tým začala len prednedávnom, no veľmi ma to pochytilo a venujem sa tomu čoraz častejšie. Vždy sa nájde niečo zaujímave a tak vznikne fotografia. Pre niekoho niečo zaujímave a pre iného zasa strata času. 





AKÝ MÁTE VZŤAH KU KRESLENIU VY ? 

1 komentár: